Concept

Motivatie artistica

tablouri de vanzare

Peste 200 de tablouri de vanzare, artisti din Romania,membrii marcanti ai elitei culturale din Tulcea.Colectia de pasteluri a fost prezentata la festivalul artelor, iar critica moderna si-a spus cuvantul in presa. O replica media a fost oferita printr-un spectacol citadin prin prezentarea unui fragment din celebra opera "Primavara vazuta in alb negru", ce a avut loc pe strada a II-a din Sulina.Tablouri celebre, portrete de vanzare, peste 30 de artisti din Romania expun in acest muzeu. O noua colectie ro ce imbina pasteluri ale acestuia continua in stilul acestui curent artistic ce isi are obarsia in Sibiu. Tulcea critica aceasta initiativa. In spatiul citadin, cateva magazine de materiale de pictura de pe strada a II-a expun naturi statice in culori calde, foarte realiste, mirosind parca a clorofila. sibiu pictura in ulei pe panza arta romaneasca replica tablouri de vanzare colectie ro muzeu sibiu alb negru onlineBorna Alb-negru Cetatuia-Brasovului Clorofila Fragment Media Strada-a-II-a Tablou Dintre aceste tablouri de vanzare,cele mai cautate sunt cele executate de artisti din Romania, in special daca opera lor se inscrie intr-un anumit curent artistic, ca realismul, clasicismul sau neo-clasicismul. Acest autoportret a fost cumparat in Brasov la festivalul artelor. Aici gasiti resurse gratis pentru site-ul dumneavoastra, un fragment de text nu poate depasi limita admisa. In rastel predomina desenele, naturi statice si portrete celebre. Există o interdependenţă între caracteristicile peliculei de adeziv formate pe suprafaţa unei picturi murale şi diluantul utilizat; de aceea trebuie întotdeauna precizat dispersantul folosit pentru aplicarea sa.

Expunand tablouri de vanzare, artisti din Romania au profitat de aceasta tabara de creatie si pentru a se relaxa, iesind la peisaj in verdele de clorofila la poalele cetatii din Brasov.

O abordare moderna a unei naturi statice apartine unei artiste din Cluj. Creatoarea este cunoscuta pentru acele celebre portrete in culori calde, vibrate din tusa.

Daca sunteti interesat de achizitionarea unei lucrari decorative, va stau la dispozitie pentru vanzare o larga gama de tablouri realizate de artisti din Romania in cadrul acestui festival.

Pe site-urile de profil sunt la vanzare o serie de autoportrete si tablouri de artisti din Romania.

Aşa cum s-a explicat mai sus, polimerii sunt formaţi din mai mulţi monomeri, fiecare dintre molecule fiind în stare să reacţioneze cu alte cel puţin două molecule învecinate. Comercial, polimerii sunt produşi în două feluri: prin vinil – polimerizare şi prin condensare. Polimerii se pot aplica sub formă de molecule finite sau ca pre-polimeri care reacţionează in situ. Vinil polimerizarea se foloseşte pentru producerea poli(vinil acetaţilor) şi pentru răşinile poliesterice. Principiul de polimerizare este prezentat mai jos, exemplificând procesele petrecute la nivelul metilmetacrilatului. Răşinile de tipul metilmetacrilatului sunt sisteme de răşini sintetice, care după amestecul unui component fluid de tip A cu un alt component fluid sau solid [în particule sau pudră] de tip B, reacţionează, polimerizarea având ca rezultat un produs solid numit poli-metil-metacrilat (PMMA). În urma polimerizării, răşina termoplastică capătă anumite caracteristici fizice care îi reduc solubilitatea la numai două metode de acţionare: prin încălzire sau dizolvare numai în anumiţi solvenţi organici. Principala substanţă care formează componentul A este Metilmetacrilatul (MMA) adică metilesterul metacrilatului. Formarea polimerului MMA ca răşină de reacţie are loc în urma unei polimerizări radicale în lanţ: fragmentarea dublei legaturi C=C din grupa Vinil (vezi figura 16) are loc prin intermediul acumulării radicalului. Individual, reacţia de solidificare are loc precum urmează: componentul B conţine o substanţă care ajută la formarea unei legaturi cu radicalul (un “iniţiator”), care este de obicei de tipul unui peroxid organic (ex: dibenzoilperoxidul). Aceasta substanţă nu este ea însăşi un radical, dar are în schimb capacitatea de a-şi divide energia pentru a ajuta la formarea unui radical. Componentul A al monomerului este aşa numita “substanţă de accelerare” sau “accelerator”, şi aceasta cauzează fragmentarea iniţiatorului în radicali. Drept accelerator se folosesc, de exemplu, amine aromatice terţiare precum N, N-Dimetil-p-toluidinul (vezi figura 17). Deoarece aceasta reacţie are loc la temperatura standard (la temperatura normală a mediului) ea este cunoscută sub numele de “polimerizare la rece”. O a doua posibilitate industrială de a produce separarea Metacrilatului în iniţiatori este prin încălzire (o mixtura între un MMA şi Dibenzoilperoxid este posibil să aibă loc la aproximativ 70º C) Ambele molecule reprezentate în figura 21 au aşezate în partea dreaptă legaturile duble la capăt, ceea ce face posibilă o depolimerizare a reacţiei. În reacţia descrisă se emană o considerabilă cantitate de căldură. Deteriorarea prin depolimerizare [după VIEWEG/ESSER (1975), pag. 25 şi 28] este fenomenul în care macromoleculele se pot despărţi din nou în monomeri într-o reacţie invers similară polimerizării. După MCNEILL (1992), pag 21, pentru ca asemenea fenomen să poată avea loc este nevoie de întrunirea unor condiţii precum o temperatură ridicată, de peste 250°C sau expunerea excesivă la radiaţii ultraviolete [pentru detalii a se vedea şi FELLER (1994), pag.71]. Substanţele care produc acest fenomen sunt iniţiatorii care au rămas în urma reacţiei. Depolimerizarea începe să se dezvolte în cele mai instabile puncte ale macromoleculelor, de exemplu la legătura dublă din capătul moleculei, precum în cazul ruperii de lanţ prezentată anterior. În acest timp o moleculă se desparte în sens invers polimerizării, din nou în monomeri. Lanţul care rămâne în urma acestui fenomen se descompune şi el în secvenţe rapide mai departe în mono macromolecule. MCNEILL (1992), pag. 23 arată că o astfel de rupere poate duce la eliberarea a pana la 200 de mono macromolecule. Aceasta înclinaţie spre descompunere duce spre o copolimerizare cu alţi monomeri acrilici, în cazul PMMA-ului în special cu Polimetilacrilatul sau cu Polietilacrilatul.

Mecanismul polimerilor este comparat de VIEWEG/EATER (1975), cu un fermoar în care fiecare dinte este aşezat la locul lui fără să se poată mişca. După formarea lanţului fermoarul nu se mai poate deschide. Un exemplu de stabilitate termică deosebit de bună o dă Paraloidul B72, cu o întrebuinţare deosebit de larga în restaurare, care chimic este un copolimer de poli-etil-metacrilat şi metil-acrilat. Caseina este un consolidant organic, natural, pe bază de apă. A fost folosită multă vreme cu rezultate convenabile, fie sub formă de caseinat de calciu – pentru consolidarea tencuielilor pe bază de var, aplicarea straturilor textile ale backing-ului picturilor extrase, fie sub formă de dispersie de caseinat – pentru fixarea stratului de culoare al picturii executate „a fresco”.

Ideal ar fi ca produsul de tratament să fie similar în compoziţie cu materia constituentă a suportului piesei.Caseina este o fosfoproteină din grupa nucleoalbuminelor şi se găseşte în suspensie si în lapte.
 

"Preocuparile artistice, pentru inceput, m-au pus in fata incercarii de a reda frumusetea realitatii inconjuratoare. Ulterior, pictand, cautam sa arat celor din jurul meu ce frumos mi se infatiseaza mie realitatea, se le impartasesc modul in care artistul din mine o receptioneaza. Astazi pictez dialogand cu privitorul ca intr-un fel de comunicare telepatica si sunt fericita ca simtim la fel, ca vibram la unison in fata acelorasi frumuseti."

Rodica Toth Poiata

nud feminin portret feminin pictura maini
textura pictura masculin feminin

recenzii

„O pictura figurativa, cu o nota pronuntat simbolica, practica Rodica Toth Poiata. Imaginile ei sunt reconstructii minutioase, desi mentale, ale unor locuri si peisaje singuratice, solitare in care detaliul bine conturat capata o incarcatura simbolica personala, intima.

O maniera precisa, aproape grafica, de a pune culoarea, de a desena formele intotdeauna limpezi si bine delimitate se adauga si ea la impresia usor ilustrativa a acestor imagini interiorizate, emanand un puternic sentiment de singuratate si sensibilitate fragila. Maniera surdinizata de a pune tusa scoate in lumina fondul simbolic al acestei picturi.”

Magda Carneci

„Rodica Toth Poiata are ochi de cineast suprarealist, inscriindu-se in reevaluarile postmoderniste. Ma gandesc la jocul cu sugestia simbolica, cu esenta „deformatoare”, condus spre echilibrul fragil. Poate ca lucrarile Rodicai Poiata se apropie mai dificultos de privitor printr-un aer rece, distant si neprotocolar. Aceasta, insa, pana cand vom trece pragul spre ele însele, dand perdelele de fum deoparte, inregistrand spectacolul.”

Ermil Radulescu

„Rodica Toth Poiata confera viziunii sale neted realiste, mergand uneori pana la inregistrarea detaliilor, o perspectiva simbolica, mai bine zis o deschidere catre sensuri generalizatoare. Starea de reflexivitate se naste din intimitatea profunda cu datele imediatului, caci ceea ce se poate remarca inca de la bun inceput in pictura ei este tocmai sentimentul unei implicari in existenta si a unei firesti detasari, invocand abstractiunea cuvantului si o finalitate superioara a naturii, de ordinul terapiei sufletesti.”

„Pictorita are facultatea aparte de a vedea reflectand, de a inregistra vizibilul in starea reveriei, altfel spus de a se topi in vis. Si acest vis al ei se imbraca cu o infinita delicatete in discretii tonale si o lumina bland invaluitoare, facand din candoare o expresie surprinzatoare a fantasticului.”

Cornel Radu Constantinescu

 

„Trupurile feminine pictate de Rodica Toth Poiata par a fi ajuns dintotdeauna la o deplina impacare cu conditia lascivitatii lor pure, nefiind expresia vreunui gest reflex cerebral ascuns ci doar starnind ganduri, vise, cosmaruri, o aproape ludica resemnare in fata fortei de netagaduit a seductiei”

Constantin Dumitru

 

„Suita ei de nuduri este o polemica surazatoare, o inscenare a mitologiilor existente ori posibile: nici macar sclipirea ciorapilor de nylon pe o coapsa anume dezvelita nu starneste trivialitati. Rodica Toth Poiata picteaza efectul benign al prezentei feminine aspra haosului si razmeritei de instincte primare. O pictura capabila sa narcozeze raul si sa nasca ragazul de a admira altceva decat era de asteptat: misterul unicitatii fiecarei femei.”

Cornel Paul Chitic

 

„Curbe muzicale sincopate cu rectangularitati viguroase, paste dense de culoare invecinate cu transparente cromatice delicate compun in arabescuri elegante trupuri feminine, in egalaa masura carnale si metaforic simbolice, in pictura Rodicai Toth Poiata. Artista cultiva un erotism discret, in care trupescul se subordoneaza intotdeauna spiritualizarii abstracte. Eternul feminin apare in opera sa ca o prezenta eterica in care erosul primordial nu este inca alterat de conotatii sexuale directe. Femeile sale sunt fiinte ideale, cu o anatomie indraznet stilizata, care le apropie de eleganta petalelor unor flori exotice.”

Valentin Tanase

 

sus