Grafica-Acuarela

portofoliu > lucrari actuale > grafica

tablouri de grafica

Tablouri de grafica, lucrari decorative, nuduri in pictura, fotografii si ilustratii de arta , toate intr-un volum editie speciala ingrijita de celebrul scriitor. Artista a avut in acest an o expozitie la galateea si artis dar si la galeria noua, la hanul cu tei - in Bucuresti dar si in alte localitati. Penita reprezinta un simbol al unei alte epoci departe de contemporaneitate. La Paris, in umbra unei nave dezafectate, tanarul student oferea trecatorilor portrete la un pret bun ieftin.Pictura din contemporaneitate cuprinde tablouri romanesti de grafica; o serie de nuduri este expusa in muzeu. Un volum editat cu aceasta ocazie este ilustrat cu desene si laviuri. Un album care ilustreaza colectii de gravura europeana este de vanzare la intrarea in muzeu. Materiale puteti gasi la artis, in cadrul atelier 35 si de asemeni la sala ronda din cercul militar. In umbra unui prospect pierdut in ceata de autoritati, scheletul unor nave dezafectate traiesc o fuziune cu apa bazinului.duet abis caolingalateca tablouri de arta grafica lucrari in tus acuarela si pastel atelier 35 hanul cu teiAbis Caolin Curte-interioara Duet Fuziune Nave-dezafectate Prospect Umbra In mai multe tablouri de grafica din muzeu de pictura intuim acelasi stil, al unei scoli manieriste, directii promovate si de galateea, precum si de domus si galateea. La centrul ceh, invata sa pictezi dupa imagini unicat, cu materiale de cea mai buna calitate. Reproduceri dupa gravura europeana din celebre colectii de nuduri romanesti. In spatiile Domus si Galateca are loc o expozitie itineranta care a fost inaugurata la centrul ceh. Invata cum sa pictezi un portret unicat de grup. In noua curte interioara s-au deschis noi magazine.

In sala domus sunt expuse o serie de tablouri de grafica si nuduri in pictura, imagini in penita din muzeu, lucrari de gravura europeana si colectii de tablouri romanesti in serie. Cateva nuduri in pictura de grafica sunt etalate in vitrina alaturi de un peisaj unicat.

Un catalog in care sunt ilustrate tablouri de pictura se poate achizitiona separat. O abordare noua ca aceea a transpunerii unor nuduri in grafica isi gaseste locul in galeria noua.

Fiecare zid are o umiditate specifică variabilă în concordanță cu mediul ambiant astfel, apar în diferite perioade ale anului diferențe de umiditate a pereților, gradul de saturație variind în funcție de anotimp. Umiditatea normală a zidurilor are valori cuprinse între 0 și 0,5%, iar conținutul maxim de apă ce poate fi tolerat într-un zid este de 3 - 5%. În funcție de sursa de proveniență, umiditatea poate fi clasificată în: -umiditate de infiltrație - apare ca efect al canalizărilor defectuoase, expunerii zidului la ploaie sau acoperișuri necorespunzătoare.

- umiditate de capilaritate - se manifestă în pereții ce au contact cu un sol umed. Capilaritatea este favorizată și de lipsa unei ventilații, temperatura scăzută și evaporarea redusă astfel că ajunge la înălțimi mari când nu există evaporare pe suprafață. Cu cât evaporarea este mai rapidă cu atât umiditatea din ziduri scade. Nivelul la care va urca apa în ziduri este influențată de: presiunea atmosferică, grosimea zidurilor, porozitatea materialelor constituente ale pereților, dimensiunea porilor și diametrul tuburilor capilare. ? umiditate de condens - apare pe suprafețe reci atunci când umiditatea relativă a aerului în contact cu aceasta atinge valori de 100%. "Materialele grele și compacte, cum ar fi marmura, prezintă în mod normal o condensare abundentă, în timp ce materialele ușoare și poroase favorizează materialele de capilaritate și de infiltrație, dar sunt mai puțin expuse condensării". ? umiditate variabilă - caracteristică prezenței materialelor higroscopice. Fiecare materie are o structură și este caracterizată de proprietăți fizico - chimice specifice care țin de natura materialelor constituente, de starea de agregare și de ambientul în care este plasat edificiul. Ambientul în care este plasat un monument este important pentru starea sa de conservare deoarece el interacționează direct cu pictura, cu suportul și cu alți factori de degradare. În acest sens distribuția pe verticală a temperaturii, umiditatea relativă și presiunea au un rol deosebit deoarece acestea sunt proprietăți fizice mobile. Bolțile, calotele, arcele și registrele superioare sunt expuse condensării apei deoarece aerul cald încărcat cu vapori urcă în zonele superioare, reci și condensează pe pereții care au valoarea temperaturii mai mici decât cea a atmosferei interioare. Temperatura la care atmosfera se saturează cu vapori de apă și care, la o coborâre a acesteia de un grad ar produce condens se numește "punct de rouă". O temperatură scăzută ce favorizează producerea fenomenului de îngheț - dezgheț este de nedorit deoarece variațiile de volum ale apei blocată în porii materialelor constituente ale picturii produc degradări de tipul fisurilor și lacunelor. Valori normale de temperatură sunt cuprinse în intervalul 18-200C. De exemplu: la o temperatură de 2-50C a aerului o variație de temperatură de 10C poate produce condens. Fiecărui 1oC de scădere excesivă a temperaturii în cazul unei umidități de 95% produce o creștere a acesteia cu 5%. Uscarea diferită a diverselor materiale plasate în aceleași condiții depinde de numărul și dimensiunile porilor (aceștia având rol semnificativ în rezistența la degradări - materialele ai căror pori au diametrul mai mic au deplasarea apei mai rapidă și sunt cele mai puțin rezistente); evaporarea fiind influențată de textura suprafeței. Deshidratarea unui solid saturat se produce la suprafață cu aceeași viteză cu care se evaporă masa de apă supusă acelorași condiții.

Pentru ca un solid (mortar) să se poată usca trebuie să elimine apa de la interior spre suprafață pentru a se evapora în aer. Apa poate fi împinsă de forțele capilare spre suprafața de evaporare astfel suprafața va fi alimentată continuu. Dacă forțele capilare sunt slabe suprafața se va usca în timp ce zona de evaporare va fi în interiorul materialului (mortarului) deci apa va trebui să traverseze porii pentru a ieși în mediul ambiant. Se poate ca suprafața să fie uscată iar interiorul să fie ud. Deplasări ale aerului în încăpere și ziduri apar în următoarele condiții: ? Dacă zidul este uscat (conținutul umidității este sub valoarea celei critice) și aerul ambiental uscat, normal (umiditatea relativă este cuprinsă între 30-60%), iar temperatura celor două medii este în echilibru, condițiile sunt ideale, nu se produce nici un transfer de umiditate și nici o degradare. Dacă zidul este umed, atmosfera udă și închisă, iar temperatura constantă, aerul este saturat cu vapori de apă, deci apa din ziduri nu se mai evaporă. În aceste condiții este posibil să nu se producă o degradare.

nud grafica tusnud desen tusnud penita

 

 

duet

titlul lucrarii:

Duet

tehnica:

grafica
tus / hartie

dimensiuni:
30 x 40 cm

pret:
350 RON
100 EURO

abis

titlul lucrarii:

Abis

tehnica:

grafica
tus / hartie

dimensiuni:
25 x 30 cm

pret:
350 RON
100 EURO

caolin

 

 

titlul lucrarii:

Caolin

tehnica:

grafica
tus / hartie

dimensiuni:
30 x 40 cm

pret:
350 RON
100 EURO