Pictura figurativa

portofoliu > actual > ulei > figurative

galerie de pictura

Intru intr-o galerie de pictura sa mai vad niste tablouri de arta romaneasca in ulei pe panza.Un Hades cu trupul de fildes sfideaza privirile celorlalti zei. Zaresc o natura statica - un soi de germinatie, un rasarit vegetal in plin soare pe o veranda intr-o curte parasita. Intimitate Intrebari Amiaza Curte-parasita Germinatie Rasarit-vegetal Sidef Veranda Vizitati noua galerie de pictura - de vanzare: tablouri pe panza si arta romaneasca. Statuia "Hestia cu dalta", lucrata in sidef si abanos reproduce o scena mitica. Vezi piese noi din categoria natura statica in ulei - acum si in rate. Un covor taranesc realizat de un ucenic de mester din Transilvania, pret 550 RON. In centru este desenat un simbol al prosperitatii. În aceste cazuri facingul se aplică uniform toată suprafaţa şi se foloseşte de regulă un adeziv cât mai reversibil care să poată fi extras ulterior cu uşurinţă.

Sa expui intr-o galerie de pictura tablouri arta romaneasca necesita curaj dar si tenacitate, pentru ca de multe ori programarile se fac pe pile, spus pe romaneste. Daca nu esti membru uap lucrurile se complica si mai mult, nu poti obtine accesul la o galerie de tablouri, pictura, arta romaneasca este reprezentata deci de cei care au iesit deasupra acestor praguri menite sa deznadajduiasca tinerii aspiranti.

Bun venit in deosebita galerie de pictura a artistei Rodica Toth Poiata membra uap bucuresti sectia pictura. Recenzii: acest simbol purtat de Hades incrustrat in pantoful sau de fildes lasa urme adanci in maretul covor intins pe veranda muntilor.

Hestia se aude prin vai, voce-i in ramasite, se aude cum incearca sa-l aduca acasa. O natura moarta pe panza infatisand o vaza cu flori, crizanteme si zambile, un buchet de primavara - lucrare inramata cu passepartout aurit. In vasta galerie de arta romaneasca puteti viziona pictura, tablouri in ulei, sculpturi in abanos cu urme de dalta sau mestesugite atent in sidef, precum si un cerdac taranesc lucrat de un maestru mestesugar din poporul roman.

În momentul în care opera de artă prezintă deteriorări de tipul celor prezentate în capitolul 3.3 restauratorul trebuie sa intervină în sensul consolidării şi fixării materiei constituente. În funcţie de degradarea de tratat, intervenţia se va desfăşura la nivelul stratului suport sau la nivelul stratului de culoare. Simbolic, termenul de consolidare se va folosi aici în sensul asigurării coeziunii la nivelul stratului suport iar termenul de fixare va denumi operaţiunea de refacere a adeziunii stratului de culoare la suport, deşi este evident ca în momentul în care culoarea îşi recapătă proprietăţile iniţiale, aceasta a fost în acelaşi timp consolidată de către fixativul folosit.

Distincţia se va folosi deci pentru a evidenţia nivelul la care se desfăşoară intervenţia asupra operei şi nu neapărat pentru a arăta o diferenţa în scopul urmărit de tratament. Indiferent de tipul de tratament sau de nivelul la care se intervine, există câteva reguli general valabile ce trebuie respectate în momentul execuţiei unei intervenţii. Atunci când un produs este aplicat pe un obiect, el trebuie aplicat în stare fluidă pentru a se obţine o bună acoperire a interstiţiilor obiectului. Daca produsul ar fi aplicat sub forma de picături aproape solide el nu ar asigura o buna consolidare a suportului. Aceasta regulă restricţionează materialele posibil de utilizat la categoria acelora ce pot fi folosite în stare lichidă în condiţii care nu aduc daune materiei originale. În orice situaţie existentă trebuie să se producă o bună aderenţa între adeziv sau consolidant şi obiectul tratat. Lipsa unei aderenţe perfecte poate duce la separarea unor parţi ale obiectului sau la separarea substanţei aplicate de suport într-o perioada foarte scurtă de timp. Metodele de aplicare ale substanţelor de consolidare / fixare sunt variate: - produse ce se găsesc în stare semi–lichidă pe un suport elastic ce se aplică prin contact sub presiune, de tipul etichetelor şi benzilor adezive gata preparate din comerţ. - produse care sunt aplicate în stare lichidă în punctul de topire şi care prin răcire dau naştere unui film solid, de tipul adezivilor care se activează la cald (de exemplu laminarea, adezivi termoplastici de felul Beva 371 Film). - anumite materiale cum sunt răşinile epoxi sunt aplicate ca prepolimeri lichizi care se stabilizează prin reacţie chimică pentru a forma polimerul final. - produse aplicate în soluţie care se stabilizează prin evaporarea solventului. Aceasta este metoda cea mai comună de aplicare a produselor în restaurare. Un exemplu este vernisarea picturii sau fixarea peliculei de culoare cu răşini sintetice. - materiale ce se aplică în soluţie fierbinte care se stabilizează prin răcire. Solidul având particulele gonflate va pierde solventul prin evaporare. Un exemplu este cleiul animal, care se foloseşte la aplicarea facing - ului pentru extracţie.

- anumiţi polimeri sunt aplicaţi în emulsie sau dispersie. O emulsie formează film, pentru început, prin evaporarea dispersantului care este de obicei apa, şi apoi prin concreşterea prin fuzionarea particulelor mici ale polimerului. Pentru ca acest lucru să se întâmple, particulele trebuie sa fie suficient de moi si permisive ca sa se poată întrepătrundă. Temperatura acţionează direct asupra structurii materialelor (atât asupra celor originale cât şi a celor introduse ulterior în operă).

Variaţiile de temperatură au ca efect apariţia unor tensiuni în structura materiei, ciclurile repetate de creştere şi scădere a temperaturii producând îmbătrânirea acestora şi slăbindu-le rezistenţa mecanică. Transmisia de energie termică are loc prin iradiere, convecţie sau conducţie / propagare în funcţie de relaţia spaţială dintre sursa de căldură şi sistemul care o primeşte, de fiecare dată când se înregistrează o diferenţă de temperatură între două sisteme fizice sau chiar între două părţi ale aceluiaşi sistem, transformările pe care le suferă materialul.

Acest tip de intervenţie se poate considera, datorită modalităţii de acţiune şi reacţie pe suprafaţă, o consolidare mai mult decât o fixare propriu-zisă a stratului de culoare pe aceasta suprafata neteda si lucioasa.

Blues Complementar cuplu Coral Cuib Dans Acvatic Fragment Incursiune Joc Poveste Poza

 

 

Blues

titlul lucrarii:

Blues

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
60 x 73 cm

pret:
3150 RON
900 EURO

Complementar

titlul lucrarii:

Complementar

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
60 x 75 cm

colectia autorului

Coral

titlul lucrarii:

Coral

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
50 x 70 cm

Cuib

titlul lucrarii:

Cuib

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
50 x 70 cm

colectia autorului

Dans acvatic

titlul lucrarii:

Dans acvatic

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
50 x 70 cm

pret:
1400 RON
400 EURO

Fragment

titlul lucrarii:

Fragment

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
60 x 75 cm

pret:
2450 RON
700 EURO

Incursiune

titlul lucrarii:

Incursiune

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
70 x 85 cm

pret:
3150 RON
900 EURO

Joc

titlul lucrarii:

Joc

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
55 x 75 cm

pret:
2800 RON
800 EURO

Poveste

titlul lucrarii:

Poveste

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
50 x 60 cm

Poza

titlul lucrarii:

Poza

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
60 x 75 cm

pret:
2800 RON
800 EURO

Prag








titlul lucrarii:

Prag

pictura in ulei pe panza

dimensiuni:
70 x 70 cm

pret:
4200 RON
1200 EURO