Portofoliu-actual

portofoliu > lucrari actuale

arta din romania

O incursiune in arta din romania ne ofera pictura romaneasca contemporana. Intrupand-o din tuse lungi unduite intr-o maniera lisa pe Diana - Artemis flirtand cu Ceres - Demeter si Apollo, aceasta scena a balurilor mitice guvernate de Bacchus - Dionysos are frumusetea unui nud selenar ca o inflorescenta in a lui imbratisare. Din arta din romania se desprind o serie de creatori ce imbratiseaza vadit pictura europeana contemporana. O lucrare celebra este cea in care Diana Artemis merge dincolo de dealuri spre asi implini soarta. O colectie romaneasca de arte plastice sub forma unui album de anticariat este mai ieftina decat in librarii. Nuvela Jupiter Zeus ne descrie lacul cu suprafata vibrata de argint in care marele Bacchus (Dionysos) sta in asteptare nud, acest barbat selenar a carui imbratisare pare o inflorescenta.Ceres Demeter tablouri de arta din romania in galerie pictorita Rodica Toth Poiata Vulcan Hephaestus incursiune simbolistica cupru simbolica Asteptare Dincolo Imbratisare Incursiune Inflorescenta Nud-selenar Reverie Vis Artistii sculptori din romania depasesc pictura, dar salile expozitionale fiind atat de rare, lucrarile stau in asteptare, iar autorii asteapta o noua galerie romaneasca de arte plastice contemporane sa isi deschida portile la sfarsitul acestei luni. In compozitia ilustrata, creatorul a revelat-o pe Aris printr-o suprafata vibrata, in timp ce Juno Hera paseste ca intr-o reverie prin iarba alburie. Simbolistica acestei piese este de multe ori data exemplu. Am fost recent intr-un anticariat din Europa, a fost indeplinirea unui vis sa vad atatea colectii despre care doar auzisem in tara.

Magazin de arta din romania, vanzari pictura romaneasca contemporana. Lucrarea Juno Hera are pretul de 200 Euro. Alegeti una dintre Galerii de arte plastice din romania pentru a viziona lucrarile unor pictori celebrii romani artisti faimosi. Materiale de anticariat, carti vechi, bijuterii, argintarie. Pictura din romania se deosebeste prin arta romaneasca contemporana de factura postmoderna.

Nici o alta colectie de arta contemporana romaneasca nu cuprinde opere atat de marcante din pictura europeana. Dincolo de vis pluteste Apollo Aris in reverie.

Uscarea excesiva a emulsiei se face prin evaporarea apei. Evaporarea apei se produce în decurs de câteva ore de la aplicare. În tot acest timp, rășina este încă capabilă să se înmoaie și să fie extrasă de pe suprafață. După încheierea procesului de uscare emulsia va deveni mult mai rigidă și s-a demonstrat practic, cu ajutorul micro-fotografierii electronilor, că, în timp, un film de emulsie acrilică devine din ce în ce mai dur.

Astfel, filmul nu mai poate fi dizolvat cu solvenți organici obișnuiți, el comportându-se la fel ca orice altă rășină sintetică. S-a arătat că emulsiile acrilice AC33 și AC55 produse de Rohm and Haas pot fi totuși extrase de pe suprafață cu ajutorul toluenului și al xilenului. Procesul de uscare al filmului este influențat de căldură. Temperatura minimă de formare a filmului (MFT) este limita sub care nu se produce evaporarea apei și apropierea particulelor una de alta, deci emulsia nu formează un film satisfăcător. Tot din acest motiv emulsiile acrilice trebuie păstrate la rece pe perioada în care nu sunt folosite. MFT este independent de dimensiunea particulelor polimerului dar depinde de tensiunea superficială și uneori de rigiditatea polimerului.

Tabelul 6 prezintă variația MFT în funcție de variația de copolimer acrilat / metacrilat în compoziția emulsiei. Valorile sunt comparate și cu Tg a fiecărei rășini. Acest aspect devine extrem de important în momentul în care restauratorul lucrează la exterior sau într-un mediu foarte umed și rece în care temperatura poate fi mai scăzută decât MFT. Suprafețele acoperite cu emulsii sunt cunoscute pentru abilitatea lor de a permite transmisia vaporilor de apă, ca de exemplu din și în tencuielile pe bază de cărămidă sau lemn. Aceasta reduce tendința filmului de a se exfolia. Totuși, o permeabilitate de apă foarte ridicată poate duce la apariția de eflorescențe. S-a încercat reducerea polimerilor la uzul celor mai hidrofobi și prin reducerea conținutului de componente solubile în apă. Suprafețele alcaline pot duce la deteriorarea filmului adeziv care nu este suficient de rezistent la alcali. Cel mai important aspect rămâne dimensiunea particulei. Particulele de polimer dispersat în emulsii variază de la 0.1 ” la 10 ”, cele mai întâlnite fiind cele de 0.5 ” – 3 ”. Cei mai mulți pigmenți folosiți de artiști in trecut variau între 5 ” - 10 ”. Având în vedere dimensiunile relative ale particulelor pigmentului și ale polimerului în emulsie se poate deduce că emulsiile cu particule mici sunt capabile cel mai bine să refacă adeziunea între particulele pigmentului. Mai mult, cu cât dimensiunea particulelor este mai mare este redusă capacitatea de a pătrunde în porii materialelor. Produsele pe bază de rășini care au fost experimentate sunt: acetatul de polivinil, clorura de polivinil, alcoolul polivinilic, acrilații și metacrilații, polistirenul, polietilena și polipropilena, nylonul, rășinile cicloparafinice, rășinile poliacetalice, derivații celulozei, poliglicolii, cerurile microcristaline: Acetatul de polivinil (PVAc) – este vorba despre produse cu polaritate mijlocie și care nu prezintă modificări majore la îmbătrânire. Pot fi utilizate ca fixativi toate tipurile cu punct de înmuiere peste 70°C. Clorura de polivinil (PVC) – are o polaritate scăzută. La îmbătrânire își modifică proprietățile optice și mecanice, fapt ce ar putea fi evitat prin adăugarea unui produs anti radiație ultravioletă. Alcoolul polivinilic (PVA) – ceea ce îl face foarte particular printre rășinile sintetice este solubilitatea sa în apă. De altfel, nu prezintă întotdeauna o stabilitate bună, mai ales în prezența sărurilor sau la temperaturi ridicate. Sunt preferate tipurile cu hidroliză joasă, care conțin încă o fracțiune din grupul acetat și tipurile cu vâscozitate slabă (vâscozitatea poate fi modificată prin adăugare de apă, toluen, CMC). După uscare rămâne sensibil la apă, iar faptul că majoritatea tipurilor conțin plastifianți determină fragilizarea la îmbătrânire. Luând în considerare toți acești factori se poate concluziona că alcoolul polivinilic poate fi folosit mai sigur la intervenții temporare. Pentru tratamentele de lungă durată trebuie luate măsuri de siguranță cum ar fi stabilirea compoziției obiectului de tratat și asigurarea unor condiții controlate de depozitare în urma intervenției de restaurare. Acrilații și metacrilații – sunt produse cu polaritate medie și care au o comportare bună la îmbătrânire (vezi și capitolul 5.2.5.3.).

Polistirenul – are polaritate redusă, ceea ce favorizează utilizarea solvenților nepolari cu putere mai mare de penetrare. Sub acțiunea razelor ultraviolete suferă modificarea proprietăților mecanice și optice.

Emulsiile au un grad de penetrare mai scăzut decât soluțiile, datorită faptului că au dimensiunea particulelor mai mare (în dispersie) și pentru că agentul dispersant este apa.

Bine ati venit in galerie!
Va rugam selectati din meniu linkul corespunzator galeriei pe care doriti sa o vizitati.

galerie de arta
La achizitionarea unei lucrari de arta plastica autorul va elibera chitanta si factura fiscala emise de catre U.A.P. - Uniunea Artistilor Plastici din Romania.
Pentru informatii suplimentare sau achizitii, folositi pagina CONTACT sau scrieti-ne pe adresa de email: contact@rtp.ro