Arhiva- ulei pe panza

portofoliu > arhiva > ulei > natura-statica

natura statica moarta

In aceasta natura statica moarta artista a incercat o noua formula de compozitie in tus si pastel, formula folosita predominant in cazul unor tablouri in ulei, cu sculptura miniaturala exectutata in rama. Aquaforte urma sa fie una dintre cele mai uzitate metode, sii datorita faptului ca asemenea valori ale unui mestesug rar se regaseau numai in acest bazin al artelor.Natura moarta este o expresie folosita pentru a desemna o imagine statica a unei compozitii cu obiecte. Tablouri ulei si pastel sau tus imbracate in valoratii de creion , descriu acest bazin ca pe o pictura in culori. Arta europeana originala este exemplificata printr-o natura statica cu ciuperci iar sculptura in tehnici traditionale se transforma treptat in filigran al carei urma se pierde in freamatul creational dintr-un atelier uap. Action-painting este desigur unul dintre cele mai noi curente din aria Europei.Leagan Poveste Demolari Desen Frezie Natura-statica-cu-ciuperci Reflexie Urma Originala natura statica in pictura era asezata in acelasi rastel cu alte tablouri ulei. Aceeasi varianta a compozitiei se regasea si intr-o schita de pastel si tus si ifatisa o arie de demolari din Bucurestii vechi. Prin aceleasi culori se remarca in arta europeana si o piesa intitulata natura statica cu ciuperci a carei rama este lucrata fantezist cu un filigran de modele. Pe peretele de vizavi, o miniatura infatiseaza o gingasa frezie. Picturile murale se confruntă cu situaţii cu totul speciale în comparaţie cu picturile de şevalet.

Puteti achizitiona aceasta natura moarta la un pret promotional sau va puteti alege din gama de tablouri ulei. Un apreciat cadou poate fi constituit de un pastel sau o lucrare in tus; lucrarea "demolari" este azi in oferta noastra la un pret foarte bun. O mobila din lemn cu irizatii este mai ieftina decat o pictura europeana in culori. Aici puteti viziona si cumpara arta originala. In atelier, un tub de albastru era desfacut si se revarsa pe paleta. Natura statica era inca agatata pe perete.

In rastel, tablouri ulei, dar si pastel si cateva lucrari de grafica, tus si aquaforte. Natura moarta alaturi de tablouri in ulei pare mai degraba un pastel-tus. Cumpar natura statica moarta, caut lucrari de vanzare de Rodica Toth Poiata; compozitie in acuarela in stilul action-painting, un desen alb in tehnici traditionale descrise in istoria artei.

Apa de var este o soluţie apoasă de hidroxid de calciu (Ca(OH)2). Soluţia saturată conţine 1700 mg Ca(OH)2 la un litru de apă, la temperatura de 20ºC şi are pH-ul aproximativ 9. În cazul folosirii apei de var ca fixativ durata carbonatării este foarte îndelungată deoarece aceasta are loc în reacţie cu anhidrida carbonică din aer. De altfel, carbonatul de calciu obţinut constituie mai degrabă un material de umplere decât un adeziv. Un alt aspect care trebuie avut în vedere este modul de aplicare a apei de var pentru a împiedica formarea carbonatului înainte ca aceasta să pătrundă în tencuială. Se foloseşte cu aplicare prin compresă, cu ajutorul pastei de hârtie şi prin intermediul foiţei japoneze. După ce procesul de carbonatare s-a încheiat resturile trebuie îndepărtate, cu apă distilată, de pe suprafaţă pentru a nu se produce apariţia de voaluri albe. Trebuie adăugat însă faptul că apa de var nu constituie cu adevărat un fixativ al peliculei de culoare şi că în mod normal este un consolidant folosit foarte mult în restaurarea pietrei. Faptul că are proprietăţi de fixare care funcţionează şi în cazul stratului de culoare este un avantaj al produsului dar trebuie utilizat întotdeauna cu multă precauţie deoarece soluţia saturată poate lăsa voaluri albe pe suprafaţă care în momentul carbonatării nu mai pot fi îndepărtate complet decât prin intervenţie mecanică directă. Detalii privind fişa tehnică a produsului sunt disponibile în anexa I. Comportamentul polimerilor sub acţiunea diferiţilor solvenţi poate fi foarte bine explicată prin diagrama „triunghiului solubilităţii” [nu sunt prezente aici detaliile solubilităţii deoarece acestea nu sunt elementul central al acestei lucrări dar pentru mai multe detalii a se vedea TORRACA (1984), pag. 91.] În triunghiul solubilităţii, proprietăţile de solubilitate ale materialelor sunt reprezentate prin procentajele celor trei tipuri de legaturi ce caracterizează lichidele şi solidele moleculare: fp, fh şi fd. Diagramele lichidelor au fost stabilite de către cercetători în schimb diagramele solidelor au trebuit stabilite experimental deoarece ele nu au fost calculate ştiinţific încă. Metoda de calcul: se unesc prin linii drepte punctele care indica în interiorul diagramei solvenţii aleşi. Linia se divide în segmente egale cu numărul de solvenţi prezenţi în amestec şi intersecţia acestora indica punctul ocupat în diagramă de amestec în momentul în care el a fost folosit în proporţie de 1:1.

În figura 22 este reprezentată solubilitatea conform triunghiului lui Pascal. Parametrii solubilităţii sunt importanţi din două motive: - pentru alegerea unui solvent optim în ceea ce priveşte aplicarea corectă a răşinii, conform cu situaţia impusă de opera de artă.

De la o situaţie la alta, ţinând cont de deteriorarea de tratat, de metodologia stabilită (aplicare prin pensulare, injectare, compresă) se vor utiliza solvenţi cu rată joasă sau ridicată de evaporare. La fel, în funcţie de mediul ambient (umiditate relativă ridicată, pictură exterioară / interioară), de tehnica de execuţie a picturii, se vor alege solvenţi care să nu fie compatibili cu mediul apos. - în momentul alegerii unei metodologii de curăţare a operei de artă, dar şi în momentul în care intervine problema reversibilităţii unui produs de tratament aplicat. Pentru curăţarea depunerilor aderente în cazul restaurării nu este necesară aplicarea unor parametrii foarte bine stabiliţi, este suficient să se acţioneze cu solvenţi în aria corespunzătoare chimic materialului ce trebuie înlăturat. În schimb, în cazul îndepărtării unor intervenţii ulterioare este nevoie de o bună cunoaştere a parametrilor solubilităţii deoarece anumite produse, odată cu îmbătrânirea, devin insolubile în solvenţii în care au fost aplicaţi la origine. Mai mult, este nevoie de teste pentru a stabili dacă în urma intervenţiei nu se produce alterarea suportului original. Tabelul 11 prezintă proprietăţile chimice ale tuturor solvenţilor folosiţi în conservare – restaurare: structura chimică, rata de evaporare, parametrii de solubilitate.

Durata de timp îndelungată de care este nevoie în aplicarea acestei proceduri face ca substanţa aplicată să penetreze în adâncimea suportului şi să consolideze solid particulele ce şi-au pierdut coeziunea.

Acest lucru este imposibil de realizat în practică, cerinţele în ceea ce priveşte materialul sunt mai multe decât compatibilitatea cu suportul.

Amiaza Catruna Clorofila Cristalin Interior Memoria-lucrurilor Natura-statica-cu-ciuperci Penumbra Reflexie Rustica Umbra Veranda Zoomorfa

 

 

Catruna

titlul lucrarii:

Amiaza

natura statica in ulei pe panza

Catruna

titlul lucrarii:

Catruna

natura statica in ulei pe panza

Clorofila

titlul lucrarii:

Clorofila

natura statica in ulei pe panza

Cristalin

titlul lucrarii:

Cristalin

natura statica in ulei pe panza

Interior

titlul lucrarii:

Interior

natura statica in ulei pe panza

Memoria lucrurilor

titlul lucrarii:

Memoria lucrurilor

natura statica in ulei pe panza

Natura statica cu ciuperci

titlul lucrarii:

Natura statica cu ciuperci

natura statica in ulei pe panza

Penumbra

titlul lucrarii:

Penumbra

natura statica in ulei pe panza

Reflexie

titlul lucrarii:

Reflexie

natura statica in ulei pe panza

Rustica

titlul lucrarii:

Rustica

natura statica in ulei pe panza

Umbra

titlul lucrarii:

Umbra

natura statica in ulei pe panza

Veranda

titlul lucrarii:

Veranda

natura statica in ulei pe panza

Zoomorfa
























art1art2art3art4art5art6art7art8art9art10art11art12art13art14art15art16art17art18art19art20art21art22art23art24art25art26art27art28art29art30art31art32art33art34art35art36art37art38art39art40art41art42art43art44art45art46art47art48art49art50art51art52art53art54art55art56art57art58art59art60art61art62art63art64art65art66art67art68art69art1art1art71art72art73art74art75art76art77art78art79art80art81art82art83art84art85art86art87art88art89art90art91art92art93art94art95art96art97art98art99art100


titlul lucrarii:

Zoomorfa

natura statica in ulei pe panza